2020 / Оцінки члена журі
Візуальне мистецтво
Стас Туріна: «Мир я вижу, копаясь в земле, раздавливая засохший кусок земли в пальцах»
“Искусство это не десерт, это не развлечение, это очень сложная задачка со звездочкой, которую очень сложно решать,” - Елена Ретинская, галерист, арт-дилер
Борис Филоненко о Биеннале молодого искусства: «Одна из моих продуктивных травм в этом проекте – полное переосмысление Харькова»
Афішних справ майстер. Як працює художник крафтових афіш у провінційному кінотеатрі
Пікассо і Малевич у Пархомівці. Як українське село стало центром світового мистецтва
Олеся Островська-Люта: “Мистецтво – не лише джерело прибутку, а й віддзеркалення дійсності”
Banksy в Амстердаме: девочки с шарами. Микки Маус внутри удава. Иранское соседство
Евгений Светличный: «Мне социальная тема никогда не была интересна, ни тогда, ни сейчас»
8
Анастасія
КалитаСтас Туріна: «Мир я вижу, копаясь в земле, раздавливая засохший кусок земли в пальцах»
3
Валерія
Самошина“Искусство это не десерт, это не развлечение, это очень сложная задачка со звездочкой, которую очень сложно решать,” - Елена Ретинская, галерист, арт-дилер
10
Юлія
МанукянБорис Филоненко о Биеннале молодого искусства: «Одна из моих продуктивных травм в этом проекте – полное переосмысление Харькова»
10
Дмитро
КузубовАфішних справ майстер. Як працює художник крафтових афіш у провінційному кінотеатрі
10
Дмитро
КузубовПікассо і Малевич у Пархомівці. Як українське село стало центром світового мистецтва
6
Наталія
ГрінченкоОлеся Островська-Люта: “Мистецтво – не лише джерело прибутку, а й віддзеркалення дійсності”
6
Stereoigor
ПанасенкоBanksy в Амстердаме: девочки с шарами. Микки Маус внутри удава. Иранское соседство
10
Галина
ГлебаЕвгений Светличный: «Мне социальная тема никогда не была интересна, ни тогда, ни сейчас»